Diskuzní fórum o cestování - CK Blue Style nevěřte!!!!!








Hledání



   hledaný výraz:

Přejít na RECENZE HOTELŮ / Přidat příspěvek do DISKUSE / Vypsat všechny příspěvky


Diskuse >>> výpis příspěvků >>> CK Blue Style nevěřte!!!!!

Téma diskuse:
CK Blue Style nevěřte!!!!!
autor:
 anonym
vloženo:
26.01.2006 07:57:23
Pro ilustraci uvádím dopis, který jsem napsala po návratu z dovolené 2005: Vážení, v lednu 2005 jsem si u Vaší CK prostřednictvím internetu rezervovala zájezd na Krétu v termínu 13. 7. – 23. 7. 2005. Mám dvě malé děti (čtyřletá dvojčata) a preferuji individuální stravování, proto jsem si vybrala ubytování ve vile Eliros ve dvou pokojovém apartmánu – tedy klidné místo s vlastní zahradou. Vím, že ubytování pro čtyři osoby je někdy problém, proto jsem se ještě telefonicky ujistila, zda je v této konkrétní vile ubytování pro čtyři osoby možné. Dne 12. ledna jsem řádně uhradila zálohu a rezervace mi byla potvrzena. Přesně podle smlouvy jsem uhradila i doplatek. Ještě v pátek 8. 7. 2005 jsem obdržela potvrzení své smlouvy. Jaké bylo moje překvapení, když jsem byla v pondělí 11. 7. 2005 ve 13 hodin telefonicky kontaktována panem V. Kubrichtem, který mi sdělil, že nás ve vile Eliros ubytovat nelze. Tuto skutečnost zdůvodnil tím, že zdejší apartmány jsou pouze pro 3 osoby. Jako náhrada mi bylo nabídnuta vila Epimenidis. Z popisu na Vaši www stránkách jsem pochopila, že se jedná o rušné místo u hlavní třídy, proto jsem to odmítla. V zájmu své klidné dovolené jsem pod podmínkou ubytování v hlavní budově přímo na pláži přistoupila na ubytování v hotelu Galini v jednopokojovém studiu, ač to bylo navíc podmíněno dokoupením polopenze, o kterou jsem původně vůbec neměla zájem. Na místě jsem zjistila, že jsme ubytováni ve vedlejší budově přímo u hlavní třídy! Tato komunikace je velmi rušná, navíc styl jízdy krétských řidičů hodnotím jako velmi nebezpečný. Přesně toto jsem si nepřála a několikrát jsem to Vašim pracovníkům ústně i písemně sdělila!!!! Jsem přesvědčená, že fakt, že ve vile Eliros nelze ubytovat více než tři osoby, Vám musel být znám již od začátku letošní letní sezóny a že jste mě o tom záměrně informovali pouhých 40 hodin před odletem. Předpokládala jsem, že se aspoň budete snažit svou chybu napravit. Skutečnost, že jsem přes své výslovné přání byla ubytována se dvěma malými dětmi přímo u velmi rušné komunikace, hodnotím jako Vaše lajdáctví a pohrdání klienty. Nevím, jak jinak si mám vysvětli chování Vašeho zaměstnance V. Kubrichta, který mi řekl, že ubytování v hotelu Galini v hlavní budově na pláži není problém. Na místě jsem přitom zjistila, že v této budově lze na jednom pokoji ubytovat maximálně 3 osoby. Copak je v dnešní době tak těžké ověřit si informaci u místního delegáta či přímo v hotelu? Telefonát další Vaší zaměstnankyně slečny Kyndlové, která mě poněkud neomaleně vybízela k zaplacení již zaplaceného doplatku považuji za příslovečnou „třešničku na dortu“! Svoji stížnost jsem sepsala již s delegátkou M. Zapletalovou na reklamační protokol v místě pobytu. Domnívám se, že se z Vaší strany jedná o závažné porušení smlouvy a Vaše chování hodnotím jako velmi neslušné. Jako odškodnění požaduji Vaši omluvu a vrácení doplatku ve výši 5 990,- Kč, který jsem Vám dne 11. 7. 2005 zaplatila. Na tento dopis mi CK odpověděla, že je jim líto, že moje dovolená neproběhla podle mých představ a "Co se týká hluku v hlavní sezoně je poměrně velká frekvence vozidel na silnicích, i na místní kominukace, která spojuje jednotlivá střediska."...? Dále mi nabídli slevu Kč 500,- na dospělou osobu na příští sezónů. Dalším dopisem jsem se pokusila vysvětlit, že jsem nereklamovala hluk, ale již nikdo nereagoval. Byla jsem líná a dál to neřešila, tímto se aspoň pokouším varovat ostatní.


Reakce: autor:
 anonym
vloženo:
28.01.2006 10:13:45
Připojuji se k Vám. Rodiče také měli změnu ubytování, ale až po příletu. Samozřejmě do mnohem horšího, místo toho, aby to bylo dle Smluvních podmínek naopak. Na reklamaci nám také nabídli slevu 500Kč na příští zájezd. Trapné. Na to jsem jim napsal, že takto se reklamace neřeší, a že nedošlo k politování-hodnému omylu pouze v případě mých rodičů, ale o změnu ubytování všech klientů, kteří s nimi ve Vile Korali na Pefkochori měli bydlet. Prý o tom na centrále vůbec nevědí. To by teda měli! Dále neragovali a já už také ne, nevím, zda má cenu se s tak "hloupou" cestovkou handrkovat. A na to oni určitě spoléhají... P.S.: Nevíte, proč je každý rok vila Korali jako první v katalogu a ještě snad jako jediná hned na celé dvoustánce? Krásné lákadlo, že?

Reakce: autor:
Veronika
vloženo:
06.08.2006 10:51:48
Mám podobnou zkušenost, letos v roce 2006 jsme byli s Blue-style v Egypte - Hurghada. Měli jsme letět v sobotu ale hned za pět minut co jsem dostala pokyny k odletu, tam mi volala jedna nejmenovana arogantni pani z cestovky, ze bohužel v sobotu do Hurghady letadlo leleti, a ze muzeme letet bud v pondeli do Hurghady a nebo muzeme jet v danem terminu tedy v sobotu na Kretu, coz sem razne odmitla, jelikoz na Krete jsme jiz byli a moc nas nenadchla. Nakonec sme souhlasili s tim ze poletime v pondeli(i kdyz jsme kvuli tomu meli velke problemy v praci).Mezi tím nám časy na pondělní let měnili jak ponožky. Nejdřív jsem dostala na mail že letíme ráno okolo pul sedmé, druhý den jsem tam měla pokyny k odletu na večerní hodinu, třetí den to byla opět jiná hodina. no des.nakonec jsme tedy dorazili na letiste jelikož podle nich nás zájezd už nesel zrušit.Na letisti jsme nasi nejmenovanou cestovku nemohli najit, jelikoz ma svoji pobocku az v terminalu sever 2, kam vedou dlouhe schody a odlet byl samozrejme z terminalu sever 1. kdyz jsme vystoupili v Egypte, cekal nas dalsi soky. Okradli nas na baksisnem, me o 10dolaru a pritele o 5euro a nakonec to vyvrcholilo tim ze se nam ztratili kufry. Nakonec se nasli, ale kdybych tam neztropila scenu tak by mi letadlo z ktereho mi moje kufry "zapomeli"vylozit frnklo zpet do ČR.To že jsme pri odletu cekali 8hodin na recepci jak nejvetsi nuzaci a dalsi 4hodiny na letisti to už sem s touto cestovkou ani neresila. Jinak ubytování a sluzby all inclusive v Hotelu Sunrise Holiday Resort byli dobre, animatori byli mily, jidlo rozmanite a chutne, ale s CK Blue style uz nikdy

Reakce: autor:
 anonym
vloženo:
21.05.2007 19:03:17
tak toto je tedy síla, nikdy bych s touto cestovkou nikam nejela a vypadá to že zaměstnanci jsou tam samý schizofrenici Ztatili klienty a důvěru



Přidat reakci

Text:


Vaše jméno:
Zasílat reakce v tomto příspěvku na email (email nebude zveřejněn)



Vyhledávání:


Chcete vědět o všem, co se děje na Sopce, první?
email  
heslo  
zapamatovat heslo

Nová registrace
Zapomněl jsem heslo
Chci změnit nastavení
Chci zrušit účet

Odkazy


Partnerské weby
CK Marco Polo - exotická dovolená snů | pobytové i poznávací zájezdy | zájezdy na míru | dovolená u moře Kvalitní zahradní nábytek www.africke-expedice.cz www.calabria.cz