Diskuzní fórum o cestování - Špatné zkušenosti s cestovkou "Im Travelling"








Hledání



   hledaný výraz:

Přejít na RECENZE HOTELŮ / Přidat příspěvek do DISKUSE / Vypsat všechny příspěvky


Diskuse >>> výpis příspěvků >>> Špatné zkušenosti s cestovkou "Im Travelling"

Téma diskuse:
Špatné zkušenosti s cestovkou "Im Travelling"
autor:
 anonym
vloženo:
02.11.2004 12:22:11
Dobry den, rad bych se s vami podelil o nasledujici velice cerstvou negativni zkusenost s cestovni kancelari, ktera se profiluje jako specialista na Turecko - Im Travelling. V terminu 28.-31.10. (tedy pred par dny) jsme si pres tuto cestovku zaplatili Eurovikend v Istanbulu. V cene tohoto Eurovikendu byla zpatecni letenka a ubytovani ve 4* hotelu. Pak jeste byla moznost prikoupit si urcite fakultativni vylety, kterou jsme ale nevyuzili. Sami jsme tyto zalezitosti poridili za desetinu cestovkou nabizene ceny. Ubytovani bylo v poradku (i kdyz od ostatnich lidi, kteri byli ubytovani v jinych hotelich jsem to same "nadseni" neslyseli; bydleli pry napr. v hotelu, ktery svym "komfortem" 4* rozhodne neodpovidal a sami zamestnanci hotelu pak priznali, ze se jedna o 3* - takze docela slusny podvod ze strany cestovky). To ale neni ta hlavni ZKUSENOST, ktera teprve mela prijit a ktera se tykala odletu z Istanbulu do Prahy. Na letenkach jsme jiz z Prahy meli predtisteny cas odletu v nedeli 31.10. ve 23:59 hod, ale na predbeznych informacnich letacich jsme obdrzeli cas odletu 3:20 v noci v pondeli 1.11. - jednalo se o charterove lety, jejichz casy se upresnuji priblizne den predem, proto jsme vedeli, ze se tento cas jeste muze zmenit. Den pred odletem jsme se od delegatu cestovky dozvedeli upresneny cas odletu na 2:30 hod. Kdyz jsme se ovsem pred pulnoci sesli v hotelu, oznamil nam delegat (jisty mladik Jusuf, ktery se predstavoval jako synovec majitele teto cestovky), ze odlet jeste neni jisty a ze neustale jednaji s Travel Service (spolecnosti, ktera zajistuje tyto nizkorozpoctove lety). Pritom i kdyz se jedna o charterove lety, alespon pul dne pred odletem by tyto casy jiz mely byt znamy a cestovka by je mela mit potvrzeny. I pres tuto "nevedomost" nas ovsem cestovka nalozila do busu a odvezli na letiste, kde jsme se odbavili a vstoupili do odletoveho bezcelniho prostoru, odkud uz vzhledem k jednovstupovemu tureckemu vizu nebylo cesty zpatky. Tam jsme se dozvedeli novy cas odletu 4:40 hod. Nakonec jsme mimo jine kvuli meteorologickym podminkam nad Istanbulem odleteli az temer v 11:30 hod dopoledne v pondeli 1.11. s tim, ze jsme onech temer 12 hodin stravili na zeleznych sedatkach ve vestibulu. Skutecnost ze letadlo odletlo az v tento cas, nebyl ten nejzavaznejsi problem. Ten hlavni problem spociva v tom, ze nas mila cestovka radeji odvezla na letiste, aby nam jiz nemusela zajistovat pripadne dodatecne ubytovani, protoze puvodni delka ubytovani Eurovikendu byla jen 3 noci. Pote na letisti se tzv. "delegati" chovali arogantnim zpusobem (zejmena mladik Jusuf) a to tak, ze kdyz jsme projevovali nespokojenost s tim, ze nas nepravdive informuji (protoze jejich informace znely, ze se vse vyresi do pul hodiny, ktere se opakovaly x-krat) a vlastne nas zkusene podvedli, opacili dosti nevybirave, ze takoveto turisty vlastne nepotrebuji a ze se obejdou v budoucnosti i bez nas - je toto normalni zpusob reseni situace ze strany cestovky?????!!!!! Take nas napr. nechali 4 hodiny v kuse bez jakekoliv informace o nasem odletu a zkusene byli "zasiti" nekde za rohem.... Nevim presne co si mam o teto zkusenosti myslet, ale jasne mi to evokuje jedno: mila cestovka s vedomim toho, ze se nas let zpozdi (radeji nepremyslim o tom, jak to meli ci nemeli s Travel Servicem nasmlouvane) nas vedome nahnala do prostoru letiste, odkud uz nebylo cesty zpet s tim, ze toto je jediny zpusob, jak zajistit, aby nemuseli zarizovat na vlastni naklady dodatecne ubytovani pro sve klienty. Vsechno jeste vygradovala neochota delegatu neco resit (ve smyslu "vzdyt jste pouze nasi klienti a bez nas jste tu ztraceni, tak drzte h...!). Pri dotazu, zda nam mohou poskytnout telefonni cislo na ambasadu, abychom si overili pravdive informace o letu, nam ho odmitli predat. Toto je, myslim, dostatecna zkusenost k tomu, abych jiz priste nikdy nevyuzil sluzeb teto radoby cestovni kancelare a tuto skromnou radu predal i ostatnim potencialnim budoucim cestovatelum. Opravdu to nestoji za ty nervy!! A cestovce Im Travelling bych poradil, aby se radeji prejmenovala na Im NOT Travelling nebo Im Suffering, aby dokonale dostala svemu jmenu!!! zdravi tom


Reakce: autor:
 anonym
vloženo:
04.11.2004 23:15:26
Jsem ráda, že jsi napsal své zkušenosti s touto cestovkou, dlouho sem se po nějakých zkušenostech pídila, protože jsme měli odletět za měsíc s touto CK na dovču, ale naštěstí jsme to ještě nezaplatili a po Tvojí zkušenosti, ani nezaplatíme. Je třeba, aby se všichni dozvěděli, jak některé CK jednají se svými klienty!!! Ještě jednou díky. Denisa

Reakce: autor:
 anonym
vloženo:
19.11.2004 21:19:52
Doufám, že letecká společnost Travel již brzy skončí.Odlet 5 hodin navíc na letišti a odlet místo 7, tak 15.30. Místo do Brna, tak jsme přistáli v Praze. Travel a Exim - vražedná kombinace.

Reakce: autor:
 anonym
vloženo:
14.12.2004 16:34:41
Po precteni teto zkusenosti jsem se rozhodla napsat svuj nazor. Nechci obhajovat ani ck ani travel service. Arogantni chovani pruvodcu a chovani ck ke klientum je samozrejme vec jedna ale co se tyce odletu u charterovych spolecnosti tak je dnes uz snad kazdemu musi byt jasne ze s takovouto situaci musi pocitat. A bohuzel takoveto situace budou vznikat dal dokud bude monopol a dokud si lide nezacnou uvedomovat ze pokud chteji kvalitu tak si holt musi priplatit. A i kdyby nebyl monopol tak charterove lety jsou vzdy na poslednim miste co se tyce odletu kdyz vznikne jakykoliv problem se zpozdenim letadel. Pravidelne linky maji prednost. Ja osobne s charterovymi lety moc neletam i kdyz jsou pravda destinace kam se to "vyplati a kam to jinak nejde" a letam pravidelnou leteckou linkou. Jenze kazda mince ma dve strany. Spise jde o to ze let pravidelnou leteckou linkou bude treba o nekolik tisis drazsi a je na kazdem cloveku aby se rozhodnul. Naprosta vetsina lidi sahne po levnejsi variante. Ceske ck si totiz pri honbe za zakaznikem tak srazily ceny ze kdyz dnes stoji neco vice jak deset tisic tak se kazdy divi. Jenze za kvalitu se musi opravdu zaplatit, tak to plati v kazdem oboru, cestovni ruch nevyjimaje.

Reakce: autor:
 anonym
vloženo:
21.01.2005 08:41:07
Je zajímavé, jak umíte jen nadávat na cestovní kanceláře - mimochodem za zpoždění může Travel servis a ne cestovka. Nepracuji v žádné cestovní kanceláři , aby nedošlo k nedorozumění. U nás v Čechách je bohužel většina lidí, kteří ještě neumějí cestovat, jediné, co jim jde, je nadávat na někoho jiného. Lidí, kteří čekají do poslední chvíle, nadávají na Exim atd a pak s nimi opět stejně letí, jelikož jsou nejlevnější. "Mámo, tady ušetříme dva tisíce a můžeme jít jednou na večeři :) ". A pak samozřejmě nadávají. Cestuji často, ale vždycky si zájezd koupím cca 2 až tři měsíce dopředu a vše v pohodě. Vystřídala jsem spoustu ck, je fakt, že jediný Fischer mě zklamal, jelikož v zatuchlých pokojích na Kanárech za drahou cenu opravdu být nemusím. Ale Istanbul i Turecko jsem například s Im Travellingem zvládla naprosto bez problémů a s příjemnou delegátkou celkem za ta léta asi 5x, s Eximem jsem naštěstí neletěla ani jednou. Radši si tu tisícovku připlatím a myslím, že mi to za to stojí. Milí cestovatelé, zkuste se nad sebou zamyslet, jsme Češi, ale fakt ze sebe musíme dělat takové chudáky a hledat vždy vinu u někoho druhého? Omlouvám se, ale co člověk, to jiný názor.

Reakce: autor:
Xaver
vloženo:
20.04.2006 12:53:49
1) travel servis neni nizkorozpoctova spolecnost ale charter, tj. let. spol., ktera leta pro CK 2) kdyz uz vas CK nechala v hotelu do pulnoci, tak cela noc jiz byla zaplacena, tj. ze ten odvoz na letiste nebyl urcite umyslny 3) neni pravda, ze by charterova spolecnost mela uz den pred odletem vedet presny cas odletu, ktery se nezmeni 4) jestlize se jednalo o problemy s pocasim, tak to tezko CK nebo let. spol. ovlivni 5) ambasada vam rozhodne nepomuze v tom aby Vam rekla, kdy poleti jake letadlo Vim, ze travel servis problemy s prodlenim mel, ted uz to je ve vetsine pripadu OK, protoze od nej velke CK odesly (letaji s ČSA), tak uz nema takovy fofry a stihaji to v pohode. Vzdy je ale moznost letet linkovym letem, ale to se Vam asi zase nechce si za to priplacet. Takze priste zase levne a zase se stiznostma, co? No jo no, kdo chce kam, pomozme mu tam.

Reakce: autor:
honza
vloženo:
08.04.2007 16:17:38
Nemůžu pochopit to naprosto nesmyslné odůvodňování stížnosti. Byl jsem s Im travelling několikrát na dovolené, 2x v Istanbulu a vše bylo ok. Super organizace, přijemní delegáti, výlety bezchyby ... a za tu cenu? Pokud ale někde přepočítává každou korunu a pak si stěžuje, tak radši zůstaňtě doma u rybníku!!!



Přidat reakci

Text:


Vaše jméno:
Zasílat reakce v tomto příspěvku na email (email nebude zveřejněn)



Vyhledávání:


Chcete vědět o všem, co se děje na Sopce, první?
email  
heslo  
zapamatovat heslo

Nová registrace
Zapomněl jsem heslo
Chci změnit nastavení
Chci zrušit účet

Odkazy


Partnerské weby
CK Marco Polo - exotická dovolená snů | pobytové i poznávací zájezdy | zájezdy na míru | dovolená u moře Kvalitní zahradní nábytek www.africke-expedice.cz www.calabria.cz