Diskuzní fórum o cestování - CK Theseus








Hledání



   hledaný výraz:

Přejít na RECENZE HOTELŮ / Přidat příspěvek do DISKUSE / Vypsat všechny příspěvky


Diskuse >>> výpis příspěvků >>> CK Theseus

Téma diskuse:
CK Theseus
autor:
Věra
vloženo:
16.05.2007 09:06:46
Ahoj, zajímalo by mě, jestli máte někdo zkušenosti s CK Theseus z Ústí nad Labem? Samozřejmě bych ráda věděla jaké....


Reakce: autor:
 
vloženo:
15.07.2009 10:52:08
Dobrý den, s dotauem se také přidávám. Rád bych odjel na jejich zájezd do řecka, ale mám trochu obavy..

Reakce: autor:
 
vloženo:
18.07.2009 13:03:46
Dobrý den, s touto cestovní kanceláří mám dobrou zkušenost, jedeme s ní letos již po třetí.Cesta autobusem je sice dlouhá, ale dá se zvldnout v pohodě,jezdím i s dětmi a také to zvládají.V cestovce jsou vždy ochotní a snaží se vyjít vstříc,takže můžu dodporučit. Kamila

Reakce: autor:
Aleš Plekanec
vloženo:
18.07.2009 15:56:38
Ahoj,s touto CK máme špatnou zkušenost.Cesta busem bez klimatizace není nic příjemného a p.Soukupová je jako delegátka hodně špatná. Čechovi

Reakce: autor:
 
vloženo:
18.07.2009 18:04:41
Ahoj, děkuji za reakce. Zájezd již máme teď od 14.8. objednaný, tak doufám, že vše dobře dopadne.. Autobus prý klimu má, jelikož se jedná a moderní bus Bova. A cesta se snad za pomocí něčeho tvrdého přežije:)

Reakce: autor:
Aleš Plekanec
vloženo:
18.07.2009 18:28:00
Ahoj,nejsme rozmazlenci nebo tak něco,ale s něčím jsme nepočítali.Například teplá voda je společná pro celý dům,tzn.pokud se jeden sprchuje déle,tak ostatní jsou ve studené.Teplá byla tedy opravdu zřídkakdy.Při zpáteční cestě pro nás přijel bus,který po ceste píchnul a měl rozbitou klimatizaci a převodovku.Delegátka náhradní bus nezajistila a celkově se nestarala jak dojedeme do ČR.Řidiči proto místo povinného spánku opravili převodovku.Domů jsme jeli s nevyspanými řidiči,na rezervě a bez klimatizace.U Brna bus kleknul a řidiči se vydali na pumpu.My ostatní na ně čekali na krajnici u D1.Delegátka p.Soukupová náhradní bus stále nezajistila a situaci organizačně zcela nezvládla. Aleš

Reakce: autor:
 
vloženo:
19.07.2009 13:38:53
Dobrý den Aleši, začíná mě to trochu děsit..:( V pondělí bych měl zájezd zaplatit, ale teď nevím.. Cena se mi zdá pěkná.. od 14.8. do 27.8. za 6900 za osobu bez jídla.. Bydlení v domě Vasilis..nic moc ale stačí..stejně budeme pořád u moře.. Nedal by jste mi na sebe číslo? Rád bych se dozvěděl více.. Moc děkuju a přeji pěkný zbytek víkendu Lukáš 724 483 601

Reakce: autor:
 
vloženo:
19.07.2009 17:14:14
Vážení, dovolte, abych reagovala i já, neboť se domnívám, že vzhledem k uvedení svého jména v této diskusi mám na to plné právo. Po třinácti letech provozování cestovní kanceláře jsem už samozřejmě smířená s tím, že "není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem". Nicméně fakt, že převážné procento našich klientů dnes tvoří opakovaní turisté, z nichž mnozí s námi cestují od samého počátku a z mnohých se rekrutují naši dobří přátelé, jistě také o něčem svědčí. A teď konkrétně: delegát je denně s klienty v kontaktu osobním plus 24 hodin na mobilním telefonu, mj. i proto, aby se veškeré problémy řešily ihned. Na nedostatek teplé vody si NIKDO (tedy ani zde diskutující pán) nestěžoval. Těžko mohu řešit problém, o němž nevím, jsem vystudovaný žurnalista, sociolog a filolog, nikoli jasnovidec. V obou hlavních domech jsou vedle slunečního ohřevu k dispozici náhradní zdroje teplé vody, po vyčerpání prvních (kdo něco ví o bojlerech, chápe), se sepnou náhradní, ale je třeba hodinky až dvou trpělivosti... Plus případné slušnosti hlásit problém ihned a ne "ze zálohy" celému světu. Co se týče poruchy sutobusu - skutečně k ní došlo, a to těsně po dojezdu busu na místo. Opravu převodovky jsem zajistila V SERVISU, tj. NEOPRAVOVALI JI ŘIDIČI, nýbrž odborná opravna, která zároveň zajistila opravu pneumatiky (že JAKÝKOLI vůz může píchnout,přijde divné asi málokomu:-o). A to, že se na Moravě vinou špatné nafty ucpal palivový systém, byl chybějící článek do souhry nešťastných náhod, a věřte, že se nám něco takového stalo poprvé. Náhradní autobus firma, od které si busy najímáme, zajistila hned od Humpolce, skutečně cesta nekončila na dálnici, jak se nám snaží pan Aleš vnutit. Připouštím, že klimatizace měla problém od dojezdu busu do Řecka. Oprava klimy v Řecku nebo zajištění náhradního busu by trvalo minimálně další den a noc. Jak si pan Aleš představuje "dobrou delegátku", nevím, snad že ji vidí při ubytování a odjezdu. Já si fajn klienta představuji tak, že dodržuje těch několik málo pravidel, které po něm chce cestovní kancelář - aby například své problémy řešil s delegátem hned a lidsky nebo aby v čase, kdy všichni ostatní vzorně uklidí a opustí byty, ještě nespal zamčený v pokoji, který po něm potom musí "špatná delegátka" uklidit, aby mohla ubytovat další klienty... Přeji krásný zbytek léta všem, i panu Alešovi. Jana Soukupová

Reakce: autor:
Aleš Plekanec
vloženo:
19.07.2009 21:38:16
Vážená paní Soukupová, je skvělé, co vše jste vystudovala,takto se pochlubit dokáže málokdo.Také jsem studoval a proto vím,že z hlediska bezpečnosti není nejlepší nápad nechat čekat zájezd (včetně rodin s dětmi) na krajnici dálnice D1.Na to upozorňovali všichni klienti s nimiž jsme mluvili.Vaší souhře nešťastných náhod se dalo předejít náhradním busem,který by čekal blíže než v Humpolci,např. v Maďarsku.V den odjezdu byl náš pokoj, jak sama dobře víte, kompletně uklizený.Šlo jen o to(a to jsem Vám tehdy vysvětlil),že čekat před domem od 7h ranní na bus,který přijede dlouho po 8h je myslím nerozum.To opět nebyl pouze můj názor.Také by bylo dobré s klienty více komunikovat,ti co seděli v buse vzadu často vůbec netušili co se zrovna děje a proč bus staví a dál nejede.Doporučuji proto používat mikrofon,pokud funguje.Má práce spočívá hlavně v řešení krizových a mimořádných situací,proto se nedivte, že jsem po přijezdu vše neodbyl mávnutím ruky.Řecká pohoda je nakažlivá dokud se skutečně něco nestane.Nakonec jen to,že cesta netrvá 24h,ale 27h. Hlavně klidný zbytek léta i Vám. Aleš

Reakce: autor:
Jan Soukup
vloženo:
19.07.2009 21:59:25
Vážený pane Aleši, hned na tomto místě předesílám, že tykání, které jsme během Vašeho pobytu v Řecku zahájili, vzalo tímto za své. Je tedy na Vás, zda mě budete nadále při náhodném setkání oslovovat pane Jene či pane Soukupe. Oslovení "Honzo" si ponechám pro přátele, či klienty kteří umějí jednat na rovinu, což Vy nejste. K problému teplé vody se vyjadřovat nebudu, dostatečně jej již paní Soukupová vysvětlila v předešlém příspěvku. Snad jen dodám, že pokud mě každý den přátelsky zdravíte a tvrdíte, že vše je v pořádku, načež napíšete výše uvedenou pomluvačnou stať, když již nelze nic řešit, mohu Váše chování přinejmenším označit za (slušní diskutující odpustí) podvraťácké. Dále pak autobus - ano závada na převodovém ústrojí byla, ale jak již předeslala paní Soukupová, byla odstraněna v servisu, řidiči tedy nic místo odpočinku neopravovali. Servis jsem zajišťoval já s paní Soukupovou, tedy o tom něco musíme vědět, a mimo nezbytné asistence pro dojetí "na rampu" (řidičské oprávnění příslušné skupiny bohužel nevlastníme), jsme řidiče nikterak v odpočinku nerušili. Pro diskutující znalé věci podotýkám, že zmíněná závada převodového ústrojí byla vadou materiálu na táhlu řadiče, tedy vada skrytá, kterou nelze předpokládat, ani při běžné servisní prohlídce autokaru vidět. Defekt na pneumatice snad komentovat nemusím. Rozbitou klimatizaci musím připustit, leč opět se závadou neměla co do činění ani dopravní společnost ani CK Theseus tím méně pak její delegátka (resp. majitelka) paní Soukupová. Za závadou klimatizace stál neuspokojivý stav české dálnice D1 (Opět, kdo zde někdy jel, pochopí, že uvolnění hadičky a následný únik chladícího média zde není problém.). Problematika zajištění náhradního autobusu z Řecka byla již také popsána výše. Dále bych pak i já vyzval pana Aleše, aby pro příště své problémy bezprostředně související se službami cestovní kanceláře řešil v momentě, kdy se dají napravit a své osobní problémy neventiloval skrze pomluvy na internetu. Doufám, že si rozumíme a nemusím tak psát, co opravdu stojí za Vaším rozčarováním z dovolené v Nea Vrasně. Všem diskutujícím i panu Alešovi na tomto místě popřeji mnoho spokojených zážitků z cest po světě a všem, kteří chtějí prožít spokojenou dovolenou doporučím toliko: Problém, o kterém váš delegát neví, nemůže (pokud nevlastní dostatečně výkonný typ křišťálové koule) řešit. Nechcete-li si tedy otravovat dovolenou drobnostmi, hlaste sebemenší problém zástupci cestovní kanceláře. S pozdravem Jan Soukup,ml. - delegát, který byl panu Alešovi denně k dispozici v místě pobytu.

Reakce: autor:
Jan Soukup
vloženo:
19.07.2009 22:17:54
Vážený Aleši, než jsem odeslal svůj původní příspěvek přišla Vaše další reakce. Upozorňuji Vás na tomto místě, že řešení krizových situací u hasičského zachranného sboru je s řešením krizových situací v cestovní kanceláři jen těžko srovnatelné, nebo by se Vám snad líbilo, kdyby Vám delegát řekl:"No a co, že nebylo vše podle plánu. Hlavně, že jste přežil." Dále bych pak rád od Vás slyšel adekvátní řešení situace s autobusem čekajícím na krajnici dálnice D1. Příjde Vám snad jako logičtější řešení v provozu dálnice D1 překládat zájezd včetně rodin s dětmi a zavazadly u krajnice? Čekat na bus od sedmé hodiny Vás nikdo nenutil, neb běžný čas střídání je v osm, nicméně byt po Vás nebyl ani v devět hodin uklizen a připraven k předání, mimo spícího člověka uvnitř ještě v okamžiku, kdy již autobus dobrých dvacet minut čekal před domem na vaše zavazadla, byl v bytě ještě poměrně velký nepořádek po vašem tzv. úklidu. Cesta trvající 27 hodin byla při Vašem příjezdu zapříčiněna náporem na Maďarskosrbských hranicích, tedy opět něco, co CK jen těžko ovlivní. Odvolávat se pak na nedobrou komunikaci s klienty v momentě, kdy klienti o komunikaci evidentně nejeví zájem, je přinejmenším směšné. S pozdravem Jan Soukup,ml.

Reakce: autor:
 
vloženo:
19.07.2009 22:28:03
Dobrý den , nedá mi se do této diskuse nezapojit,s rodinou pojedeme letos již potřetí a všichni se moc těšíme.Pamatujeme si i cestu dlouhou 30 hodin,podotýkám, že délka nebyla způsobena CK,nýbrž průtahy na bulharských hranicích,přesto cesta proběhla v pohodě.Můsím říci,že má pan Soukup ml.pravdu,opravdu byl delegát 24 hodin k dispozici a vždy se snažil a nejen on vyjít vstříc a případné problémy vyřešit.Musím řici,že i řidiči autobusu byli vždy ochotní a příjemní.My odjíždíme 3.8.a do odjezu počítáme už dny.Musím také říci,že je pravda,že má CK pravidelnou klientelu,která s nimi jezdí opakovaně a ráda. Přeji krásný den a CK mnoho spokojených klientů. Kamila

Reakce: autor:
 
vloženo:
20.07.2009 23:24:27
Zásadně nikam nepíši,neb je to povětšinou zbytečné.Udělám však výjimku.Byl jsem totiž též účastníkem tohoto zájezdu.Kdysi jsem začínal jako řidič stejného autobusu,poté jsem dělal několik let delegáta a dnes jsem spolumajitel konkurenční firmy.Někdo by řekl,že mne nemůže už nic překvapit a ejhle-naopak.Kontaktovalo mne několik lidí a ptali se na podrobnosti o cestě a všem jsem řekl své objektivní stanovisko-já byl spokojen,vy budete také.Ovšem pouze v případě,že jezdíte občas autem,už jste někdy píchli,snesete trochu nepohodlí na cestě,nevadí vám horko,nebojíte se komárů a mořských ježků,umíte pozdravit i v jiném jazyce než česky a nemáte nutkání mluvit do práce jiných.Ale pokud se s přítelkyní chystáte klofnout nějakého Řeka,který by za vás platil útraty,pak nebudete spokojeni s ničím a nezbyde vám nic jiného,než tu psát pomlouvačné bláboly a smát se těm,kteří tomu uvěří a pojedou raději k babičce do Chropyně.P.S.Pan Aleš měl jet možná s Tomi tour,jejich delegáti jsou bez konkurence:-(...Vladimír Novák...

Reakce: autor:
 
vloženo:
18.09.2009 20:15:04
S velkou lítostí jsme přijali oznámení o ukončení činnosti CK Theseus. Letos jsme s nimi byli poprvé. Cesta 30 hodin, ovšem díky Maďarům, autobus v pohodě, delegáti k dispozici. Nejsem rozmazlená turistka, kdyby to tak bylo jela bych s Čedokem za 30 tis na osobu do **** hotelu. Kdo chtěl prožít pohodovou dovolenou v rodinném prostředí a musím konstatovat, že i mezi fain lidmi měl jezdit s Theseusem dokud to šlo. Vážení Soukupovi, je nám nesmírně líto, že se s vámi už do Vrasny nepodíváme. Váňovi z Ústí

Reakce: autor:
 
vloženo:
22.09.2009 21:47:18
Ahoj lidičky,s cestovkou CK Theseus jsme se rekreovali dvakrát a můžu říci, že jak dopravce tak Soukupovi jednali profesionálně.Cesta trvala 32 hodin díky celníkum,kteří svoji práci odváděli tak dokonale že zaměnili český autobus s turisty za nákladní vozidlo a dávali nám najevo jak stojí o naši turistickou přízeň.A teď k věci.Vše je o vzájemné komunikaci.Kdykoli jsem něco potřeboval tak mi poradily,nebo přímo zařídily.Chtěl jsem klimatizaci na pokoji,byla klimatizace.Chtěl jsem si půjčit auto,bylo auto.Dokonce nám zařidily lacinější nákupy v jednom krámečku s potravinami a smíšeným zbožím.Nepřipadá mi že by Soukupovi tak dopravce jen tak podpláceli celníky za skvěle odvedenou práci.Už od samého počátku návštěvy a seznámení se se zájezdem jsem věděl že neletím letadlem do 7 hvězdičkového hotelu v Emirátech.Ostatně za tak skvělou cenu bych měl i chalupu v Doksech na týden,a vlastním autem jsem tam z Ústí za 45 minut.I přes cestovní problémy za které nemůže ani cestovka a dokonce kupodivu ani dopravce, skvělá dovča.K víše zmiňovanému problému,i když nemohu soudit protože jsem tam nebyl můžu jen dodat, že pracuji pro jednoho autobusového dopravce a něco jiného je nahradit porouchaný bus v okolí 50 km od základny nebo 500 km.A člověk který byď jednou jedinkrát řešil tento problém měl ohromné štěstí že v době turist. sezony se náhodou v okolí jentak poflakoval prázdný bus s podle šoférské hantýrky s nevijetými řidiči.(každý profes.řidič je totiž omezen dobou po kterou může řídit).A zajistit servis v dnešní době specializace se na konkrétní značku je také slušný oříšek.To ale musí mýt pracovník pro rešení krizových situací v malíku že.....Jo a mám dotaz na Soukupovi,končíte pro tuto sezonu nebo definitivně.Borovičkovi z Ústí.



Přidat reakci

Text:


Vaše jméno:
Zasílat reakce v tomto příspěvku na email (email nebude zveřejněn)



Vyhledávání:


Chcete vědět o všem, co se děje na Sopce, první?
email  
heslo  
zapamatovat heslo

Nová registrace
Zapomněl jsem heslo
Chci změnit nastavení
Chci zrušit účet

Odkazy


Partnerské weby
CK Marco Polo - exotická dovolená snů | pobytové i poznávací zájezdy | zájezdy na míru | dovolená u moře Kvalitní zahradní nábytek www.africke-expedice.cz www.calabria.cz