Diskuzní fórum o cestování - pozor na CK ANCORA








Hledání



   hledaný výraz:

Přejít na RECENZE HOTELŮ / Přidat příspěvek do DISKUSE / Vypsat všechny příspěvky


Diskuse >>> výpis příspěvků >>> pozor na CK ANCORA

Téma diskuse:
pozor na CK ANCORA
autor:
Růžena Sekyrová
vloženo:
05.07.2007 14:34:39
Byla jsem loni na dovolené na Korfu s CK ANCORA v letovisku Dassia. Měla jsem být ubytovaná v hotelu Telemachos. Jaké bylo překvapení,když nás ubytovali v bungalovech a hotel pronajímala CK Olympia pro Angličany. České turisty tam neubytovávali. Po příjezdu jsem napsala stížnost na tyto služby,které neodpovídaly standardu *** hotelu, ale nebrali to v potaz. Proto jsem chtěla touto cestou upozornit turisty.


Reakce: autor:
Libor
vloženo:
05.07.2007 20:55:59
Byl jsem s Ancorou v Bulharsku a bylo vše perfektní. To co se stalo Vám je možné i u takových cestovek jako jsou Čedok,Firo,Fischer... A po zkušenostech s těmito giganty už jezdím jenom s "malýma CK" jako Nikolas,Amazonia,Jokratour a již zmiňovaná CK Ancora.

Reakce: autor:
Pavel Novák
vloženo:
25.07.2007 20:06:58
Byl jsem s CK Ancora na Krétě v hotelu Jo- An Beach***. Jaké bylo mé překvapení ,když nás ubytovali přes cestu v nějaké depadenci. Nesouhlasím s tím , že to dělají i velké cestovky. K čemu je potom katalog s popisem ubytování, když vše je jinak? Tato malá cestovka nemá na Krétě ani svého delegáta.Delegát byl zaměstnance Kalamaki travel.Odmítal cokoliv sepsat, řešit, ho Ancora nezajímá. S Ancorou a malou cestovkou již nikdy.

Reakce: autor:
zdenek
vloženo:
29.08.2007 17:52:16
Neházejte špínu na Ancoru, mám s nimi dobré zkušenosti.

Reakce: autor:
Pavel Novák
vloženo:
30.08.2007 08:56:46
Pro Zdenka. Nejsi náhodou jeden se zaměstnanců reklamačního odělení s kterým sem jednal? Jestli jsi soudný podívejse do katalogu Ancory napiš svůj meil a já ti zašlu fota našeho ubytování. Ancora jsou největší podvodníci, které jsem poznal. To vše ,ale rozhodne asi až soud s touto super cestovkou.

Reakce: autor:
 
vloženo:
12.04.2011 21:01:34
Jeli jsme teď v březnu 2011 poprvé s CK Ancora do Egypta a vše bylo na jedničku, dokonce jsme měli pár požadavků navíc a bylo vše připravené. Navíc nás i delegátka kontaktovala během pobytu 2x sms, zda něco nepotřebujeme a jsme zdraví. My jsme teda byli maximálně spokojeni.

Reakce: autor:
 
vloženo:
29.04.2011 17:03:34
zdravím,letíme s Ancorou do Turecka hotel Azak beach nemá někdo zkušenosti a popřípadě v kolik se odlétá z Prahy.Dík za informace,Míla východní čechy.

Reakce: autor:
 
vloženo:
01.08.2011 09:03:54
červenec 2011 - Bibione při objednání apartmánů bylo vše super. Ochotný pracovník cestovní kanceláře, nic nebyl problém. Jaké bylo naše překvapení, když po příjezdu na místo nebyl k dispozici apartmán který jsme si objednali, ale vybydlená špeluňka, kde jedna (ložnice) neměla ani okno. Delegátka, kterou jsme žádali o nápravu p. Lhotská, byla arogantní, totálně neprofesionální a klientům dokonce tykala. S 1,5 ročním dítětem nás ubytovali přímo nad pizerií, kde od 6:30 do 24:00 nebylo možno kvůli hluku vůbec existovat. Kontaktovali jsme vedení ck, delegátku sice omlouvali, ale alespoň jme měli pocit, že to konečně někoho zajímá. Podáváme stížnost s požadavkem finanční kompenzace. Další příspěvek vložím po vyřízení stížnosti, aby měli případní klienti ck Ancora možnost posoudit profesionalitu a možnost zvolit jinou ck. Svobodová D.

Reakce: autor:
 
vloženo:
30.09.2011 07:54:24
Pozor na Ancoru! Letos jsem absolvovala pobyt v Itálii s CK Ancora. Ve zkratce:naprosto odlišné ubytování proti nabídce v katalogu, nepříjemná,arogantní,neochotná delegátka a po příjezdu z dovolené a následné reklamaci strohé odmítnutí,při mých telefonátech majitel vždy nepřítomný.Jezdím každý rok s různými CK, toto se mi stalo poprvé.Proto, kdo chcete prožít hezkou dovolenou, nejezděte s Ancorou!!

Reakce: autor:
 
vloženo:
12.10.2011 11:55:32
Ancora? Už ne! Letos jsme byli na Krétě s touto CK, ubytováni v hotelu Estelar Christiana Beach. První noc jsme byli ubytováni v suterénní po malování neuklizené komůrce se spostou závad s tím, že příští den budeme přestěhováni do jiného pokoje. Delegátka (z řecké CK KALAMAKI)namísto sepsání zápisu o reklamaci slíbila, že bude v pondělí informovat CK Ancora. Po příletu zpět jsem poslal stížnost na služby do CK Ancora. Odpověď právníka byla ve smyslu - není zápis delegáta - neřešíme. CK Ancora však neřešila ani další stížnosti např.: nevhodné chování pracovnice CK na letišti Mošnov, neinformování o delegátovi z jiné CK, kvalitu hotelu apod. (hodnocení hotelu jinde) Na základě odmítnutí stížnosti jsem telefonicky kontaktoval delegátku, aby mi potvrdila fakta v mé stížnosti na ubytování. Jakmile však zjistila, co chci, přestala komunikovat. Zdá se, že je to osvědčená praktika CK, najmout si delegáta z řecké CK, aby nešla proti zájmům CK. Doporučuji zvážit, zda last minute, nebo nižší cena stojí za to.

Reakce: autor:
Renáta Fuchmanová
vloženo:
29.10.2011 18:17:10
Nepopsatelná nespokojenost se službami cestovní agentury ANCORA spolu s jejich delegátkou -Mgr.Evou Lhotskou v době naší rekreaci od 19.8. - 28.8.2011 v Bibione - Nejprve chci upozornit na chybějící záchod v jednom z vašich autobusů. Ptala jsem se zda bude záchod k dispozici a po kladné odpovědi jsem nečekala, že bude v našem dopravním prostředku chybět. Nešlo mi tak o sebe, ale o mou šestiletou dceru. Autobus, který by měl za normálních okolností jet z Karviné +- 10 – 12 hodin, jel 20 hodin. Jak by ne, když řidiči jeli 60km/h a zastavovali co hodinu. Po 20 hodinách jízdy jsme se konečně dostali k zábavnímu parku Lunapark, kde nás naši řidiči vysadili s tím, že si máme počkat na paní delegátku, která nám předá klíče od našich pokojů. Čekali jsme dlouho, páni řidiči nás vysadili na betonu u Lunaparku v době italské siesty, kdy nic není otevřeno, není se kam schovat ani utéct před sluncem. A tak jsme čekali... Paní delegátka přišla i se svým kolegou po zhruba třech hodinách, Osvětlila nám, že jsme museli počkat na to až se italové vyklidí ze svých apartmánů – a takovou informaci nám předtím nikdo neřekl. Lidem se to nelíbilo, ale jak nám osvětlil její kolega – nezaplatili jsme si nic u Čedoka, ani Fischera a jestli jsme chtěli kvalitu, měli jsme jet na Seychely. Tento muž fyzicky napadl i jednoho mladíka, který se chtěl proti takovému výroku bránit... Protože byli řidiči unavení, museli jsme čekat další hodinu, než nás jiní řidiči na etapy rozvezli a konečně jsme se dostali do hotelu. Celý první den byl za námi a my jsme nestihli objednat plážový servis, který byl přístupný do 17:00 hodin a my jsme se ubytovali až kolem šesté hodiny – celý jeden den nám tedy propadl v autobuse, čekáním na delegátku pod lunaparkem Další problém byl s roletami, které nešly vytáhnout v jednom pokoji. Řekli jsme o tomto problému naší delegátce, ale než přišla tuto záležitost vyřídit, opravili jsme si je sami. V pokojích se nedalo dýchat po dva dny. Největší chybu udělala paní delegátka, když se nám ztratila maminka, které se tam velice zhoršil zdravotní stav a zrak. Po obrácení se na naši delegátku nám přišla smska, kde nám napsala, že jediná rada je obrátit se na policii, která sídlí za lunaparkem – via Maja. Proč nás tam paní delegátka, která měla k dispozici auto, uměla italsky nezavezla sama? I když věděla že jsme se již samy snažily ji najít několik hodin .Já neumím anglicky, a tak nebýt dcery, tak viu Maja nenajdu, ale co více, nedorozumím se s policíí, která také angličtinu velice neovládala. Naše cesta na policii trvala v tropických vedrech asi 4 hodiny tam a zpátky. Musela jsem s sebou vzít i svou šestiletou dceru a pěšky s ní tento zážitek prožít. Proč si tedy služby paní delegátky platím, když jediné, čeho byla schopná bylo napsat mi smsku... Cestou zpátky řidiči jeli již optimální rychlostí a v Karviné jsme byli za necelých deset hodin – jak je možné, že cesta tam trvala dvojnásobek cesty zpátky? Moje maminka mi po osmnácti dnech po skončení zájezdu umřela, a tak jsem neměla sílu napsat tuto stížnost dříve. Požaduji, ale potrestání delegátky – Mgr.Evy Lhotské , za její neplnění povinností vůči klientům a taky neopomenutelné neslušné chování jako např.její komentáře kterými zesměšňovala klienty při vypisování policejních přihlášek.. / to snad zvládnete když je to psané česky/....a úražek.../až to tady s těmi čůzami skončíme tak si to večer pořádně užijem/. Jedna s mnoha nespokojených klientů...s ANCOROU už NIKDY...nejenom já...ale ani nikdo z mého okolí...své zážitky jsem si nenechala jenom pro sebe a popsala jsem je všem dopodrobna. R.Fuchmanová

Reakce: autor:
 
vloženo:
28.06.2013 12:13:11
S Ancorou letos již po šesté do Bulharska!Zatím vše v pořádku !

Reakce: autor:
 
vloženo:
06.09.2015 17:50:32
Zkušenost s CK Ancora = naprostá katastrofa!! Během pobytu vám jako sousedy hotel K2***nastěhuje imigranty ze střední afriky (samí mladí muži) a delegátku vůbec nenapadne informovat o téhle skutečnosti. A není nic příjemnějšího, než vám mladí mužští imigranti obhlížejí manželku a dceru a snaží se jich různě dotýkat či oslovovat a o nějaké opatrnosti s ohledem na možné cizokrajné nemoci Vám pro jistotu vůbec neodpoví. Jako by to nebyl jejich problém. Zkrátka úžasná dovolená plná zážitků. Proto Ancoru nikomu nedoporučuji, horší dovolenou jsem nezažil !!!



Přidat reakci

Text:


Vaše jméno:
Zasílat reakce v tomto příspěvku na email (email nebude zveřejněn)



Vyhledávání:


Chcete vědět o všem, co se děje na Sopce, první?
email  
heslo  
zapamatovat heslo

Nová registrace
Zapomněl jsem heslo
Chci změnit nastavení
Chci zrušit účet

Odkazy


Partnerské weby
CK Marco Polo - exotická dovolená snů | pobytové i poznávací zájezdy | zájezdy na míru | dovolená u moře Kvalitní zahradní nábytek www.africke-expedice.cz www.calabria.cz